08 septiembre 2009

Festival FINISTERRAC el sábado en A Grela

Nos ha llegado al correo electrónico la información de que habrá un concierto musical llamado "FESTIVAL FINISTERRAC" en el Polígono de A Grela el próximo sábado 12. El lugar no lo indican, ya que dicen que hay que apuntarse por correo electrónico para asistir.

Ummm, no sé , intentaremos acercarnos al mismo, pero desde luego hay algo que parece que no pinta bien aquí(sólo hace falta ver los símbolos del cartel), ya que en ese correo nos han dicho que es sólo por seguridad.

De todos modos, en A Grela, no hay muchos sitios donde actuar. Estaremos atentos a este concierto "tan secreto".

ACTUALIZACIÓN DEL ADMINISTRADOR A LAS 15:10 HORAS

Queridos lectores. Nos había llegado un mail informándonos de la celebración de este concierto en A Grela, pero teníamos dudas en cuanto a su organización. Otro vecino nos ha enviado un correo informándonos de quiénes son los participantes y nos ha puesto los pelos de punta:

Por lo tanto, aconsejamos a los ciudadanos que no acudan a este tipo de conciertos, con verdadero carácter de tipo fascista y antisionista. ¡Con sólo leer las webs oficiales de estos grupos, os podréis dar cuenta!

En este blog no caben posturas de tipo radical ni a la derecha ni a la izquierda. Por eso, partidos políticos tales como NOS-UNIDADE POPULAR(partido político fascista de izquierdas afin a la banda nazi - terrorista ETA), y el ahora grupo musical gallego ORIGE NS (también de carácter fascista y nazi) serán vetados SIEMPRE.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Boas informovos ue por internet esta convocada una concetracion en repulsa aqui deixovos a convocatoria:
Reximen de auto-convocatoria
Este sabado 12 de setembro tendra lugar na corunha un concerto nazi.
Pra dreixar patente a nosa repulsa ante estos tipos de actos que fomentan o racismo e a xenofobia acudide tod@s as 17:00 na praza de Maria Pita o venres dia 11.

maxima difusión

FORA OS NAZIS DAS NOSAS RUAS

Ventorrillo dijo...

Boas anónimo.
Chegounos un email coas webs dos grupos participantes e puxéronseme de corbata.

Xa modifiquéi o post porque a verdade non se lle pode dar ningún tipo de cobertura a estes nazis.

Unha aperta, Ventorrillo.

Anónimo dijo...

Probablemente sin intención, pero Estás promocionando el "festival".
Pienso que lo único que merecen es que BORRES la noticia y este comentario para no darles promoción
Gracias

Ventorrillo dijo...

Hola anónimo. O post creo que non debo quitalo, pero o que fixen foi eliminar os links ás súas webs.

Ogallá que non ocurra nada. Hoxe xa salíu un artigo na Opinión, e según se podía leer vai haber grupos de extrema esquerda que queren boicotear ese concerto, un erro moi grande porque se pode montar unha boa, e ó final se hai paos van pagar os de sempre, ou sexa, as Forzas de Seguridade achacándolles o de sempre, que se exceden etc...
A Policía debe ir, pero me gustaría que ningún outro grupo de outra ideoloxía fora alí a meté-la gamba porque entón sí que se vai formar.

Grazas pola túa suxerencia, e os links xa están eliminados.

Anónimo dijo...

Que yo sepa Nos Unidade popular es un partido de ideologia comunista y OrigeNS se define como una banda RAC (Rock anti comunista). alguien me lo puede explicar ?????

Ventorrillo dijo...

Nos é un partido comunista e fascista pois apoia os postulados dos fascistas da banda asasina ETA, e os outros son unha banda musical que dí que é anticomunista, pero con simbolos de orixe nazi, e que se lles supón apoian o réxime de Adolf Hitler.

Un é un partido político e os outros tocan música. O paralelismo está en que ambas organizacións(política e musical) non apoian os postulados de hoxe en día, a democracia que tanto nos costou chegar a ela.

Saúdos.

Non hai outro paralelismo.
Saúdos.

Anónimo dijo...

Ventorrillo, podes non concordar coas teses de NOS-UP, e podes considerar que os de ETA son uns asasinos, pero chamarlles fascistas é axudar á confusión que a xente ten coas palabras.

NOS-UP é un partido marxista-leninista, e ETA unha banda terrorista que se basea en princípios semellantes. Dende aí, a crítica que se queira.

O grupo OrigeNS é un grupo neo-nazi, de ideoloxía nacionalsocialista, e polo tanto en certa medida fascistas (hai diferencias entre o fascismo e o nazismo, pero para este tipo de discusión son convalidábeis).

Dito o anterior, que saibas que repiten o concerto este ano, por desgracia.