12 septiembre 2009

Las Fiestas del Pilar se ubicarán nuevamente junto al Centro Comercial tras una polémica vecinal

Me imagino que todos sabéis que las Fiestas del Pilar de este año iban a cambiar de ubicación. Unos vecinos empezaron ayer una recogida de firmas para que el palco de la música, se situáse en su zona original. Plasmamos aquí los argumentos que presentaron los vecinos, y que ha llevado a la AVV a retomar el lugar original de las mismas:

Os veciños do Ventorrillo non apoiamos a ubicación que terán as festas da Nosa Señora do Pilar neste ano 2009, que cortarán totalmente o tráfico na rúa Alcalde Salorio Suárez .

Queremos deixar claro que non estamos en contra da celebración das festas, pero as razóns que nos levan a escomenzar esta recollida de firmas e para que o palco da música sexa trasladado son as seguintes:

1- A lóxica ubicación é ó lado da Igrexa do Pilar, patrona do noso barrio, e que se celebraron alí durante moitos anos. Dado que es una zona recogida, y por lo tanto más controlable ya que no se corta el tráfico, emplazamos a la AVV aue el palco de la orauesta sea instalado en la zona de siempre contigua a la Iglesia del Pilar.

2- Somos conscientes de que haberá veciños ós que lles supón unha molestia ter alí as festas, pero ós veciños que vivimos en Alcalde Salorio Suárez, non soamente nos supón unha molestia acústica, senón que a rúa quedará totalmente cortada, e podería supoñer un perigo se teñen que acceder servicios de urxencias como bombeiros, ambulancias etc...

3- A rúa Alcalde Salorio Suárez soporta a maior actividade rodada do barrio, e creemos máis que suficiente que na mesma se instalen tómbolas, barracas, xogos de feria etc...

4- Temos que considerar o posible deterioro das zonas verdes, moitas delas pertencentes ás comunidades veciñáis de Salorio Suárez e Jaime Hervada, as cales fan o mantenemento correspondente.

5- O punto neurálxico das festas quedaría a escasos metros do acceso ó poblado de Penamoa, ó cal seguen subindo centenares de persoas a buscar droga, e temos medo que no traxecto hacia o poblado, poida dar pé a feitos e conflictos. Entendemos que o prioritario é manter unha actitude responsable, prevalecendo a seguridade nos eventos a organizar, como son neste caso as FESTAS PATRONAIS DO PILAR.

Por todo isto, esiximos que se cambie a ubicación do palco musical ó lugar de sempre, además porque é alí onde se atopan a maioría de establecementos hosteleiros da zona tamén.

Moitas gracias a todos pola vosa colaboración e comprensión

ACTUALIZACIÓN DEL ADMINISTRADOR A LAS 16 horas

Nos acaba de llegar un email de un vecino que nos confirma que ha hablado con responsables de la AVV, y efectivamente el palco de la música se pondrá en la zona habitual de todos los años, es decir, en el callejón pegado al Centro Comercial del Ventorrillo y junto a la Iglesia del Pilar.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ANÓNIMO DE KATANGA dice: quién sería la cabeza pensante que había ideado el cambio de lugar de las fiestas?
yo creo (y parece que hay más gente que también lo cree)que el sitio actual es el más indicado y si lo organizan también como el año pasado estoy seguro de que será un gran éxito